Brandul Prince Matei reprezinta pentru industria vinului romanesc un reper in ceea ce priveste calitatea, constanta si consistenta acesteia de la an la an. Datorita acestor conditii Prince Matei a contribuit atat la formarea gusturilor consumatorilor romani, cat si la definirea conceptul de vinuri premium.

Recolta 2008 a vinului Merlot Prince Matei (sec, 14,5% vol. alc., DOC-CMD Zoresti, producator: Vinarte) nu numai ca reuseste sa se inscrie pe aceeasi linie aromatica si structurala cu predecesoarele sale, dar parca vine si cu ceva in plus. Cu toate ca este inca tanar, vinul arata o complexitate aromatica impresionanta, etaland inca de la primul nas note de visine negre, cutie de lemn, vanilie si fum, cu tente usoare de ardei rosu si piele. In atac, vinul porneste catifelat, dupa care se transforma intr-o senzatie granulata de prune uscat-afumate, cu o aciditate suculenta, care reuseste sa echilibreze taninurile lemnoase. Finalul este dens, intens, cu senzatii de ciocolata amaruie, fructe rosii si mult condiment.

Vinul Merlot Prince Matei 2008 poate fi achizitionat din magazinele specializate sau de pe site-urile de profil la preturi cuprinse intre 80 si 100 de lei.

Răzvan AvramVinuriVinBrandul Prince Matei reprezinta pentru industria vinului romanesc un reper in ceea ce priveste calitatea, constanta si consistenta acesteia de la an la an. Datorita acestor conditii Prince Matei a contribuit atat la formarea gusturilor consumatorilor romani, cat si la definirea conceptul de vinuri premium. Recolta 2008 a vinului Merlot...