Originea exactă a migdalelor este necunoscută, însă se crede ca iși au originea în China și Asia Centrală. Migdalele sunt una din cele mai nutritive fructe dintre toate fructele cu coajă lemnoasă.

Migdalele sunt sărace în grăsimi saturate și conțin multe alte elemente nutritive, precum calciul și magneziul, vitamina E și compuși numiți fitochimicale, care protejează organismul împotriva bolilor cardiovasculare.

Consumate în timpul unei diete,migdaleleau un efect favorabil asupra colesterolului din sânge, iar diversitatea de fitochimicaledin migdale este o sursă de hrană sigură.

Persoanele care consumă migdale de 5 ori pe săptămână reduc riscul de atac de cord, iar 30 gr de migdale reprezintă 12 % din necesarul zilnic de proteine și 35 % din necesarul de vitamina E.

Migdalele conțin și minerale precum magneziu, fosfor și zinc. 25 de migdale conțin tot atât calciu cât și ¼ cană cu lapte, ceea ce este foarte important în prevenția osteoporozei.

Pentru viitoarele mame, migdalele sunt o sursă importantă de acid folic, foarte util în perioada sarcinii.

Este foarte indicat ca migdalele să fie consumate pe stomacul gol, pentru a fi absorbite toate substanțele lor nutritive, însă pot fi adăugate și în diverse mâncăruri, ca ingredient.

Consumate după mese, migdalele ajută la reducerea nivelului de zahăr și insulină din sânge, ceea ce oferă protecție împotriva diabetului.

De-a lungul istoriei, migdalele au semnificație religioasă, etnică și socială. În Italia, nuntașii oferă invitaților mărturii cu migdale, acestea fiind un simbol al sănătății bune, al dragostei și fericirii.

 

 

Mădălina BejenariuMozaicmigdale,Sanatate,Sfaturi
Originea exactă a migdalelor este necunoscută, însă se crede ca iși au originea în China și Asia Centrală. Migdalele sunt una din cele mai nutritive fructe dintre toate fructele cu coajă lemnoasă. Migdalele sunt sărace în grăsimi saturate și conțin multe alte elemente nutritive, precum calciul și magneziul, vitamina E...