Tia MariaGrupul francez Pernod Ricard a anunţat ieri cedarea mărcii de lichior de cafea Tia Maria grupului Illva Saronno, pentru o sumă ce se ridică la 125 milioane de euro. Pernod vânduse deja în aprilie bourbonul Wild Turkey italienilor de la Campari, pentru 575 miloane.

Grupul a achiziţionat, de la guvernul suedez, în iulie 2008, compania Vin & Sprit (votca Absolut), pentru 700 milioane euro, iar recentele tranzacţii se înscriu în politica de reducere a datoriilor rezultate.

Pernod Ricard mai deţine în portofoliu mărcile Martell (coniac), Chivas Regal şi Ballantines (scotch whisky), Glenlivet (single malt scotch whisky), Jameson (irish wkiskey), Beefeater (gin), Havana Club şi Malibu (rom), Kahlua (lichior de cafea), Ricard (pastis), Perrier-Jouët şi Mumm (şampanie), Montana şi Jacob’s Creek (vinuri neozeelandeze şi, respectiv, australiene). Este al doilea grup mondial în domeniul băuturilor dupa Diageo (Smirnoff, Johnnie Walker, Guiness, Baileys, J&B, Cuervo etc.)

Illva Saronno produce şi distribuie cel mai bine vândut lichior italian, Disaronno Originale. Alte mărci: Rabarbaro Zucca, Amaro 18, Artic Vodka (spirtoase) şi Vini Corvo, Cantine Florio, Duca di Salaparuta (vinuri)

Marius CristianŞtiriIllva Saronno,Pernod Ricard,Tia Maria
Grupul francez Pernod Ricard a anunţat ieri cedarea mărcii de lichior de cafea Tia Maria grupului Illva Saronno, pentru o sumă ce se ridică la 125 milioane de euro. Pernod vânduse deja în aprilie bourbonul Wild Turkey italienilor de la Campari, pentru 575 miloane. Grupul a achiziţionat, de la guvernul...