Cunoscut sub sloganul „prăjiturica prăjiturelelor”, desertul Măgura a trecut de curând printr-un proces de rebranding. Produsul a fost îmbunătăţit, atât din punct de vedere al imaginii cât şi al conţinutului, potrivit unui comunicat de presă.

În urma schimbărilor, se comercializează o variantă perfecţionată a prăjiturii, care constă într-o reţetă cu un plus de lapte şi miere. Drept urmare, adaosul de lapte este responsabil pentru un blat mai moale şi mai pufos, în timp ce mierea adăugată devine principalul argument pentru aroma dulce a desertului.

Îmbunătăţirea preparatului este însoţită de o nouă imagine. Aceasta evidenţiază mai bine cele două variante ale prăjiturii, şi anume cea glazurată cu ciocolată cu lapte şi cea glazurată cu ciocolată amăruie.

Campania de rebranding şi cea de comunicare au fost realizate de compania BrandTailors,  aceeaşi care în urmă cu trei ani a realizat pentru Măgura poziţionarea pe piaţă. Obiectivul principal al campaniilor a fost acela de a consolida brandul

Cristina StănescuŞtiriciocolata,Lapte,magura,prajitura,rebrandingCunoscut sub sloganul „prăjiturica prăjiturelelor”, desertul Măgura a trecut de curând printr-un proces de rebranding. Produsul a fost îmbunătăţit, atât din punct de vedere al imaginii cât şi al conţinutului, potrivit unui comunicat de presă. În urma schimbărilor, se comercializează o variantă perfecţionată a prăjiturii, care constă într-o reţetă cu...