Cireșele, ca și multe alte fructe, sunt bogate în antioxidanți și reduc riscul apariției cancerului și al bolilor de inimă. Conținutul caloric al cireșelor este scăzut, însă au un conținut mare de apă. Cireșele conțin melatonina, substanță care ajută reglarea somnului, încetinește procesul de îmbătrânire și reglează sistemul endocrin. Cireșele sunt desertul potrivit la orice masă, completând orice fel de mâncare.

Începutul sezonului cireșelor este întotdeauna așteptat cu plăcere. Cireșele sunt folosite în prepararea tartelor, însă pot fi adăugate și într-un bol cu iaurt dimineața. Tot din cireșe se poate prepara un sos delicios pentru pieptul de rață.

Cireșele sunt bogate în vitamina C, vitamina A, bioflavonoide și conțin beta-caroten. Cireșele conțin fibre, ceea ce este foarte important pentru un sistem digestiv sănătos. O dietă bogată în cireșe ajută la scăderea țesutului adipos și a colesterolului și reduce riscul apariiției cancerului de colon și al bolilor ce implică tractul digestiv.

O ceașcă de cireșe conține 74 de calorii.cireșele sunt sărace în grăsimi și au conținut foarte ridicat de apă.

 

Mădălina BejenariuMozaiccirese,Fructe,Sanatate,Sfaturi,Tehnici
Cireșele, ca și multe alte fructe, sunt bogate în antioxidanți și reduc riscul apariției cancerului și al bolilor de inimă. Conținutul caloric al cireșelor este scăzut, însă au un conținut mare de apă. Cireșele conțin melatonina, substanță care ajută reglarea somnului, încetinește procesul de îmbătrânire și reglează sistemul endocrin....